9 Nisan 2010 Cuma

Merhaba Anne, Merhaba Baba,Merhaba Tüm Sevdiklerim,Merhaba Hayat

      
          25 Kasım 2009  Saat 19:31 İzmir Çiğli Kent Hastanesinde 259 gün boyunca takibimi yapan  Doktorum Prof.Namık Demir sayesinde dünyaya geldim.Annem Esin KİRAZ , Babam Levent KİRAZ ve Ben Esila KİRAZ......
          9 ay süren uzun bir yoldan geldim. Çok yorgunum , öyleki büyük bir özlemle görmeyi hayal ettiğim anneme ve babama doya doya bakacak gücüm yok. Çok uykum var gözlerimi açamıyorum ama kokunu hissediyorum annecim. Bu ses , bu koku öyle tanıdık ki kendimi sonsuz güvende hissediyorum.

2 yorum:

  1. merhaba esin hanım kızınız çok güzel maşallah aslında özel mesaj atmak istemiştim ama burdan ulaşamadım. size dr namık beyi araştırırken ulaştım mümkün olsada görüşebilsek

    YanıtlaSil
  2. merhaba biraz geç oldu ama teşekkür ederim güzel dileklerinize önceden görseydim yardımcı olmak isterdim...

    YanıtlaSil