10 Nisan 2010 Cumartesi

4.Ayımız

Güneşli günler geliyor,bahar geliyor..kış geride kalıyor yavaş yavaş...ve sen  büyüyorsun günden güne..Bu ay doktorumuz fış fış kayıkçı yapmamızı söyledi.Fış fışlara başladık anlayacağın..Anneannen gelmişti güneşli ve sıcak bir günde ilk kez Aliağa sokaklarında gezdin bebek arabanla parka gittik güneşlendirdik seni..Gözlerini açamıyordun ama..İkimizde çok mutlu olmuştuk henüz tek başımıza dışarı çıkmayı başaramamıştık çünkü..Bu ay bir kaç küçük bebeği olan arkadaşımla toplanmaya karar verdik böylece çocuklarımız içinde iyi olacaktı bir oyun grubu oluşacaktı..Her ay toplanacağız bundan böyle..Artık farkındalıkların daha da arttı isteklerini yaptırmaya çalışıyorsun..Biraz da hırçın ve sinirlisin 4. ay sendromu tuttu galiba emerken sinirlenip ağlıyorsun..Ne yapacağımı şaşırıyorum ,hatta sen ağlarken bende ağlıyorum doymuyormu endişesine bile kapılmaya başladım.Oysaki yeterli miktarda süt geliyordu..Doktor kontrolümüze gittik kilon gayet normal 6320 gr ve boyun 63 cm olmuş.Doktorum belki doymuyordur biraz gözlemle devam ederse ek olarak mama başlarız dedi.Bakalım geçecek mi bu durumun??Ben yinede ne olur ne olmaz diye evde  bir kaç kutu mama bulundurmaya karar verdim.Off anne olmak ne zormuş insanın en küçük bir şeyde nasıl da içi yanıyormuş..Annelerin hakkı ödenmez diye boşa dememişler...Annem seni şimdi daha iyi anlıyorum..Ben anne oldum ama annem beni hala küçük  bir çocuk gibi düşünür..Her zaman yanımda olur ne zaman darda kalsam ne zaman anne desem o hep yanımdadır..İyi ki varsın canım annem seni seviyorum bugünlere geldiysem hep senin desteğinle yanımda olmasan bile uzaktan uzağa verdiğin destekle anne olmanın güzelliklerini daha iyi anlamama sebep oldun..Esila'm  büyüsende kocaman bir kız olsanda sen annenin her zaman minik bebeği olarak kalacaksın ve ben tüm yaşamın boyunca yaşayacağın başarıların ve mutluluklarında olduğu gibi karşılaşacağın  her türlü zorlukta ,hatalarında, yenilgilerinde de yanında olacağım..Düşersen elimi uzatacağım..Dilerim hayat sana her zaman güzellikleri sunsun,dilerim şansın, bahtın,ışığın bol olsun...SENİ SEVİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder