10 Nisan 2010 Cumartesi

2.Ayımız

Gün geçtikçe büyüyordun...Gülümsüyor minik minik sesler çıkarıyordun, ağlamanın dışında..Banyo yapmayı seviyordun..2009 u geride bırakıp yeni bir yıla giriyorduk .Yeni  yılı birlikte karşılamak seninle yepyeni bir yaşamı paylaşmak çok güzeldi...Henüz 37 günlüktün..İlk uzun misafirliğimizi yaptık  yılbaşı akşamı arkadaşlardaydık..Güzeldi ama ben tedirgin temkinli birazda gergin henüz çok rahat olamamıştım aman üşürmü ağlar mı rahat beslenir mi diye düşünmeden alamamıştım kendimi..Yinede çok iyi oldu ilk kez evden dışarda olmak arkadaşlarla olmak bana da çok iyi geldi..Hatta sağolsun Leyla teyzen ilk yılbaşı hediyeni bile almış sana..Biraz daha toparlanınca Bebek mevlünü yapmaya karar verdik.Tüm eşe dosta haber verdik sağolsunlar bu mutlu günümüzdede bizi yalnız bırakmayıp gelmişlerdi..Herşey çok güzel oldu sen prensesler gibiydin..Dualar okundu..Çok istemiştim seni sağlıkla kucağıma alınca evimizde mevlüt okutmayı çok şükür herşey gönlümüzce oldu..Bu ayın sonunda kilon 5000 gr  boyun 55 cm olmuştu..Uykuların hala düzenli değildi bazen gece ikiye kadar uyumuyordun..Kilo alınca toparlandın, kaşların bile belirdi.Anneni ve babanı tanıyorsun artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder