10 Nisan 2010 Cumartesi

3.Ayımız

Büyüdün artık.. koca kız oldu diyo baban sana bakıp bakıp..Kız çocukları  babalarına hayranlık duyarmış en büyük aşkları babaları olurmuş..Kendimden bilirim..Babama çok düşkündüm o benim hayatta ki tek idolümdü hala da öyle..yanımızda olduğunu bizleri gördüğünü biliyorum..hep bi kızım olsun gözleri babam gibi olsun derdim..Şimdilik gözlerin yeşil babam gibi..değişmez diye umud ediyorum..Sende babana hayransın eve gelince babişin gülücükler atıyorsun ilgisini çekmek için herşeyi yapıyorsun kollar bacaklar hiç durmuyo kıpır kıpır onun kucağında uyumaya bayılıyorsun nasıl bir aşk bu:))Bu ay düzene girdi herşey çok ama çok mutluyum artık seni emzirebiliyorum ,gece uykularında düzenli gibi..Fiziksel gelişiminin yanı sıra motor becerilerin de gelişti odanın içinde başını çevirip bizleri takip edebiliyorsun,ellerini açıp oyuncakları tutabiliyorsun.Konuşmalara hı -agu gibi seslerle cevap veriyorsun.Bu arada anni diyorsun çok mutluyum.Ellerini emiyorsun..Zaman nasıl geçiyor bilmiyorum..Havaların ısınmasını iple çekiyorum bir yıldır eve kapandım artık kendimizi dışarı atmalıyız..Bu ay doktor kontrolümüze gittik ve kilon 5750 gr boyun 59 cm gelişimin normal sağlıkla büyüyorsun meleğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder