27 Mayıs 2010 Perşembe

6.Ayımız


 Bu ay nedenini dişe bağladığımız genel bir huy değiştirme ve huzursuzluk haliyle geçti..Neyse ki ay sonuna doğru sinirli ve huzursuz halin geçti gerçi tüm nazın anneye..Baba gelince sinir falan kalmıyor du yaa..Bi ara yandık kızımız çok sinirli olacak diye endişelenmeye başlamıştık babanla..:))Şaka bi yana benim güzel kızım büyüyor artık meyve,yoğurt,sebze ve ara sıra muhallebi yemeye başladık..Meyve ve yoğurtta sorun yok ama sebze(patates ve havuç)püresini pek sevmedin bir iki kaşık sonra mızırdanıyordun bende hiç ısrar etmedim bi kaç gün farklı şekillerde pişirip irmikle falan tatlandırdım eh işte biraz gelişme var..Israrcı olmuyorum nasılsa alışacaksın zamanla..Senin birşeyler yediğini görmek beni inanılmaz mutlu ediyo yerken nasıl şirin oluyosun canım kızım..Artık herşeyin farkındasın kaşığı tabağı gördünmü heyecanlanıyorsun..Hadi bakalım ek gıda dönemimiz hayırlı olsun kuzucum yesin büyüsün kocaman kız olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder